24 juni 2012

Life is smiling

Midsommar-helgen börjar lida mot sitt slut, och jag kan se tillbaka och konstatera att det har varit en lyckad helg. En helg tillsammans med fantastiska människor främst, och sedan lite film, och besök till prökenäs på Midsummerfestival.

Förstås fastnade ingen från mitt sällskap på bild, men en fin kväll blev det tillsammans med en hel del myggor. Bra musik och fina vänner, både sådana man har runt sig på veckobasis, och sådana man ser nästan bara en gång i året. 







Denna söndag har spenderats åt att vila upp mig efter helgen och efter de missade sovtimmarna efter några sömnlösa nätter. Därefter åkte jag till Sion för att denna söndag agera mediaskötare - något jag återigen inte gjort på ett tag. Träffade även en av mina vänner som bott i Malmö det senaste året, och det var kul att "catcha-up". 


Life is definetly amazing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar