20 augusti 2012

A bright day among the gray ones

Har fått mitt älskade Skrälle tillbaka idag! Lyckan är total! Hoppas nu bara att det inte är några fler fel eller problem, för då är det adiós! med Skrället. Men, för tillfället är han tillbaka! 

Så, idag har jag tvättat och städat ur min lånebil, återlämnat den och hämtat upp min innan det än en gång blev dags att åka till Sion och jobba lite. Eventmanager. Ett tag sedan sist och lite special var det nog med välkommen-hem-bit i mitten av mötet till en av församlingens missionärer stationerad på Filippinerna som kommit tillbaka till Finland med sin familj för att gå i pension.

Resten av dagen har i princip bestått av en liten nostalgi-tripp då jag hittade en serie jag brukade se på då jag var mindre - varje dag jag kom hem från skolan. The Pretender. Såg aldrig hur det hela började eller hur det hela slutade; bättre sent än aldrig?

Kvällen slutade med lite vilt spontanbesök till O'Malleys med vilda typer, biljard och nattmat på calzone. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar