30 augusti 2012

All the broken peaces

Tredje sista dagen på jobbet igår. Jag har två dagar kvar, och dessa dagar kommer jag att ha med mig den eftistant som kommer att ta över nu från och med måndag. Börjar nog inse att jag kommer att sakna mina eftisbarn när jag slutat.

mellanmål!
Direkt efter jobbet blev det att rusa hem där Sannah väntade på mig. Vi ställde i ordning inför Life och lagade våfflor. Vi hade en bra Life idag, först mest chill, planering av vår Jeppis-utflykt som vi kommer att ha nästa gång och sedan bestämde vi oss så där spontant att åka till Kvevlax på helande-möte. 

Kvällen avslutades sedan med en 1,5 timmes "lovsångs-körning" runt i Vasa/Gerby och Replot med Sannah. 

Sometimes there's just not enough words to describe how it feels inside. You feel all torn up, ripped in peaces and all you want to do is to scream out loud. But you can't. And when you want something so bad it hurts, but there's one voice inside your head that keeps whispering "that's never going to happen!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar