26 augusti 2012

Almost perfect

Hade en helt fantastisk gårdagskväll/villaavslutning! Ja, den var nästan helt perfekt! 

Spenderade några timmar hem-hemma i solf för att tvätta fönster innan jag återvände till min egen lägenhet för att göra mig klar inför kvällens villaavslutnings-firande. Sedan blev det att styra mot Sundom och vidare till Utterö där kvällen spenderades. 

Den spenderades tillsammans med många fina människor, vissa mer flippade än andra. Två fina killar ute på farligt vatten och ibland inne bland vassen. En kanottur ut på den spegelblanka sjön tillsammans med Sannah och njöt av tystnaden. 



Vi grillade över en lägereld. Några blåste såpbubblor. Några modiga tog sig ett dopp i sjön och badade bastu. Vi njöt av den stjärnklara kvällen och såg några stjärnfall. Mitt i allt fick vi även se norrsken som spelade över himlen. Vi såg massvis med fyrverkerier och hade det fint. 


En kväll som jag tyckte var nästan helt perfekt. Så tack!

Inatt har jag drömt fina drömt fina drömmar, idag har jag tvättar mera fönster i Solf och nu blir det att vara mediaskötare under dagens möte i Sion. En riktigt bra helg har det varit och jag hoppas avslutningen av helgen blir minst lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar