18 augusti 2012

At least I'll get a good night's sleep

Steg upp tidigt (för mig) och begav mig ut på stan i jakt efter ett ordentligt nyckelband åt mig. Efter att ha sökt igenom flera butiker utan resultat och slut på tid begav jag mig hemåt för att åka på jobb. Mötte en av mina gamla kämppisar, och vi tog en avstickare till Clas Ohlson och hittade förstås där vad jag sökte. 

Rusade sedan iväg på jobb, en rätt så utmanande dag. Med barn som inte vill leka ute utan se på film trots det väldigt fina sommar-vädret. Kom äntligen hem en stund efter klockan fem och kände mig rätt så förstörd. Hade även under dagen försökt få i ordning andra saker som hör till mina ansvarsuppgifter och "jobb-"uppgifter i Sion. 

Så jag valde bort en fest för att istället varva ner hemma i soffan med god men enkel middag och NCIS. Fick besök på senare på kvällen, men det blev ändå mest chill, NCIS och diskussioner. Vackert så. En fördel dock med att jobba - man har inte svårt att somna om kvällarna. 

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar