7 augusti 2012

Friends makes each day a little brighter

Ny vecka med nya möjligheter. Fast, jag vet ännu inte om det fick en så bra start eller inte. De ringde från jobbet idag, och nu vet jag att jag börjar jobba nästa veckas onsdag. Men. Jag trodde att jag hade jobb hela året, men nu verkar det som att jag bara har jobb för augusti. Så, vad gör man nu?

Igår hände inte så mycket. Jag spenderade största delen av dagen i mitt andra vardagsrum; balkongen. Lyssnat på gamla predikningar från Sion och från Hillsong Stockholm. Så upplyftande, så tankeställande och så välbehövt för mig just nu! 

Nu idag har jag haft privilegiet att få en av mina gamla kämppisar på besök. Efter en liten husesyn lämnade vi sittande på balkongen och talade hösten, old days från lågstadiet och de gångna åren och så vidare. Hur roligt och uppmuntrande som helst! Spontanbesök är ibland de bästa besöken! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar