22 september 2012

It has been a good week

Hejsan hoppsan! 

Hade en fin kväll igår, men var allt för trött för att göra något annat än att stupa i säng när jag kom hem.  Nåja, gårdagen bestod till en del åt att försöka sova in lite av min sömnskuld, något jag jobbat på nu i dag också. 


På eftermiddagen hade jag Sannah över på en chill-eftermiddag och sedan gjorde vi oss en ordentlig middag; fredagslyx. Lite mera chill och film innan vi begav oss iväg till Sion och höstens andra Uprising! Jag var helt ledig och njöt i fulla drag av kvällen. Program, mingel, chill, lovsång, tävling och predikan, late night efter mötet med live-musik och därefter chill och skratt med fina människor.



En fin kväll blev det, många härliga människor och det gjorde den senaste veckan complete. Har nu haft en riktigt härlig vecka, varje dag med sina guldkorn. Hoppas det nu får fortsätta så den kommande veckan samt nu i helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar