23 september 2012

Surrounded by beautiful people

Har tydligen inte kommit mig för att blogga nu på kvällarna, så de blir mitt på dagen istället, eller när jag kommer mig för. 

Gårdagen blev riktigt fin. Fick besök av min mor mitt på dagen som kom med nykokt äppelmos och en inflyttningspresent. Bättre sent än aldrig? Sedan åkte jag till Sion en sväng för att jobba lite, där träffade jag fem ljudtekniker som också var och jobbade på sitt. Fina typer! 


Sedan ringde farsan och jag åkte med honom till sjukhuset för att träffa min farmor. Det var en bra dag, för hon öppnade då ögonen för första gången på två veckor efter några ordentliga epilepsianfall. För första gången sedan dem verkade hon förstå vad vi sade och verkade se oss. Skönt, men ändå jobbigt. 


Kvällen spenderades först på vackraste ML&Oskars förlovningsfest. Mycket gott, många fina människor och härlig stämning! Efteråt åkte jag och Edith till hennes och hade filmkväll, något vi inte haft på länge. 


Idag har jag chillat, varit och hälsat på min moster i Gerby och fått nya köksstolar på köpet - inte riktigt illa! Nu är det Sion som gäller och att förbereda dagens möte! 

Ha en skön söndag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar