21 september 2012

Throwing off the chains of restraint

Torsdag, dagen före fredag när allas helg startar, men, min helg började idag klockan 12. Känn på den ni! På vägen hem från skolan mötte jag finaste Edith och senare ikväll var vi ut på en lång promenad genom staden. Riktigt skönt och uppfriskande! 


Där emellan har jag jag städat upp i lägenheten och än en gång sett ut alla NCIS säsonger jag äger, även den nyaste jag införskaffat för inte allt för länge sedan. Nu är det bara att invänta säsongs-premiären av säsong 10 om några dagar. Nedan kommer en video Julia hade på sin blogg från NCIS som jag tyckte var så fantastisk att jag ville lägga upp den också. Har ni inte sett NCIS så har ni nog missat något!



Sedan har jag också spenderat en tid dansandes runt i lägenheten medan musiken ljudit ur högtalarna och sedan en timme i telefon med min bästa ålänning. Efter kvällspromenaden blev det en lovsångs-biltur med Sannah, vi betraktade tusentals stjärnor när vi stannade mitt ute i ingenstans. Vi såg mystiska blixtar, två eldkastare och ett landande flygplan på nära håll. 


Imorgon blir det Uprising, och jag är helt ledig! Sedan på lördag en förlovningsfest och sedan på söndag möte i Sion igen. En relativt lugn helg som jag ser fram emot!  

Ha en trevlig helg alla läsare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar