18 september 2012

Our passion will not die

Hör och häpna - jag har spenderat hela 5 timmar på uni idag. Från klockan 9 på morgonen till och med! Därefter två timmars hål och sedan två timmar lektion till. Hade en 1,5 timmars presentation direkt från 9 på morgonen, på engelska, inte helt lätt med tanke på tiden på dygnet och mina vanor. Dessutom fick vi höstens första projekt; 10 sidors forskningsarbete ska göras innan december.



Utöver det har det inte hänt mycket här. NCIS i full gång hela kvällen och lite städning, det jag orkat med. Resten får lämna tills jag har lite mer ork. Imorgon förmiddag får jag spendera på ett av mina favoritställen - onsdag förmiddag. 

Utöver det, här kommer en video från helgen, inte min, och sedan en artikel från dagen.se om BÅTEN. Not bad. Det finns även andra artiklar på andra webplatser, men detta är en. 




dålig kvalité, men en liten glipse av feelisen


från en av de bästa moments på BÅTEN, nedan får du hela låten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar