18 september 2012

Yawn

Mina bästa vänner för gårdagen var täcket, kudden och de konstanta gäspingarna. Bara att åka till butiken var en utmaning i sig och stupade nästan rakt ner i sängen när jag kom hem igen. 

It's good to be home!
Eller rättare sagt, jag stupade rätt ner i fåtöljen och Sannah ner i soffan. Vi lagade mat och såg på Nalle Puh innan gäspningarna övermannade oss igen och jag skjutsade hem henne i höst-stormen innan vi somnade båda två. 

Inatt har jag faktiskt jobbat på höstens första läxa, inte hela natten då. Har en grupp-presentation nu på morgonen och har suttit och gjort ordlistor, övningar, lus-läst två texter och letat efter en presentations-video om socialpolitik. Ingen framgång gällande det sista, men jag antar att det får duga ändå. 

Påbörjar också ny kurs, och detta innebär hela 4 föreläsningar aka 11 timmar i skolan/vecka. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar