20 september 2012

There's a fire in my heart and it burns for You

Ikväll har det varit WBN i stan och massor med folk ut och på. Jag och några vänner har också varit ut och på i närmare fyra timmar och vandrat runt på stan och träffat några bekanta typer. En del roligare att se än andra som var rätt jobbiga att träffa. Sådana som inte hade så trevliga reaktioner på att möta en eller se en. 

Tidigare idag har jag varit i Sion, ett av mina absoluta favorit-ställen. Idag hann jag också sitta och rensa media-systemet och om-programmera watchout till det bättre, fixa nya spellistor och så. Lovsången var på i bakgrunden och emellanåt kunde man helt enkelt inte sitta still utan dansade runt när ingen såg på.


Idag har jag också fått träffa Lene en sväng, satte oss ner och talade problemlösningar, idéer och annat. Riktigt bra och inspirerande, och skönt att få tala av sig lite. Efteråt träffade jag Sannah - vi var riktigt hopplösa idag; stundvis helt flippade. Vi åkte på middag och införskaffade en förlovningspresent inför helgens förlovningskalas. 

Kvällen spenderades som sagt ute på stan, mot slutet hämtade vi två gitarrer och satte oss och spelade lite och sjöng lovsånger på stan. Det var flera som kom fram och lyssnade eller lyssnade på avstånd. Några kom fram och gav låtförslag och då blev det allsång med de nya människorna innan de fortsatte sin krogrunda. Det var t.o.m en som ville spela och sjunga för oss. Riktigt kul, men till sist tog kölden oss och vi sökte oss hemåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar