30 september 2012

Writing new stories

Har spenderat största delen av dagen ensam hemma, helt skönt faktiskt för en gångs skull. Jag har kollat igenom flera av Jeff Dunham's dvd:n och fått skratta ordentligt. Skönt det också efter de senaste dagarnas nedstämdhet. Med orsak förstås och med några ljusglimtar, men skönt att få skratta på riktigt.


Sedan har jag suttit och redigerat en av mina äldre noveller som jag inte riktigt fått klart än, men började egentligen reden på den för snart ett år sedan. Nåja, nu idag har jag fått den klar och publicerat den på min novell-blogg! Länk finns till höger. Kommentera även gärna vad ni tycker!


Närmare småtimmarna har jag försökt komma på massor med nya idéer till nya noveller, och även börjat skriva en. Men den har jag inte kommit så långt på ännu. Just när jag skulle börja ringde russinet och ville ut och köra en sväng. Sagt och gjort. Och ett tips, låt honom aldrig dricka limsa efter att han tidigare på dan ätit vitlök. 

Imorgon blir det mer skrivande och sedan blir det att åka till Sion. Är eventmanager imorgon, och sedan också första gången en av mina nya media-skötare kör solo! Utöver det får man träffa mycket fint folk, vara på ett bra möte med härlig lovsång och en predikan jag ser fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar