26 november 2012

Everything I do, I do it for You

Söndag - min favoritdag under veckan. Typ. En av dem i alla fall. Hur som haver. Har spenderat några fina timmar i Sion. Varit eventmanager idag igen, och med risk för att skryta lite så måst jag säga att kändes det bra idag. Som att jag gjorde ett bra jobb. Det gör inte det alla gånger men idag är jag riktigt, riktigt nöjd med hur mötet blev. 


En annan sak som alltid sker under mina eventmanager-söndagar är att jag kan komma hem halv nio på kvällen och insett att jag inte ätit något under dagen. Hops. Men, idag var jag faktiskt så duktig att jag hade lagat en pizza och tagit med till Sion som jag sedan halvt tryckte i mig när jag fick en ledig stund. 


Mötet gick riktigt bra och en helt fenomenal predikan fick vi också höra av vår pastor! Ska definitivt lyssna igenom den igen här om någon dag. Här hittar ni den vid dagens datum (25.11). Ser nu mer än någonsin fram emot fredagens Uprising där han också kommer att predika. Be there!

Annars så är det idag två månader sedan min farmor gick bort. Så, efter kyrkan var jag via ett i principt öde minimani efter gravljus eftersom jag inte hittade det jag hade i min katastrof-zon till skrubb. Åkte sedan och tände ljuset vid graven och ett annat som hade slocknat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar