25 november 2012

I come boldly to Your presence

Även om jag i princip ser på någon film varje dag så är det ingen dag i veckan som går upp emot mina lördagar. Det är mina film-dagar. Men, jag har inte bara gjort det idag, utan jag har också gjort lite skolarbeten samt sett på en massa komiker via YouTube. Det var inte meningen, men på något sätt hamnar man alltid på något sidospår. Kul var det i alla fall!


Ikväll (inatt) har jag också ägnat tre timmar åt lovsång. Det är alldeles för länge sedan jag tog mig tid för det på riktigt! Fascinerande hur Han alltid verkar stå där på andra sidan när man kommer sig för att vända om och öppna upp sitt hjärta igen och så fortsätter man bara där man lämnade sist. Eller där man utan att märka sprang iväg på sitt eget lilla sidospår. 


Sedan hittade jag också lite (mycket) vatten i dopgraven och blev som ett litet barn igen. Att leka med vatten är grejjer! Mest satt jag bara och rörde runt i vattnet, men det var på något sätt så rogivande så jag satt där länge. Eller så länge tills min hand domnade bort av det iskalla vattnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar