27 november 2012

Follow your dreams no matter what

Jag var inte långt ifrån rätt igår. Nu är klockan 11 på kvällen och jag håller på att somna vid köksbordet. Dags att gå och sova kanske? Men, jag kan inte, måste skriva om på en text innan imorgon och har totalt noll inspiration. Var väldigt nöjd med texten innan och 18 punkter som inte duger kan dra ner vem som helst. 

Utöver det har det varit en helt bra dag. Har suttit på journalistik-föreläsning. Ätit en god croissant till frukost i pausen och flippat lite med mina klasskamrater. Jag har jobbat andra och sista dagen för denna gång med mina eftis-barn och är lite sorgsen i hjärtat över hur barn kan behandla varandra. 


Rusade hem efter jobbet via Prisma efter mat åt mig och Sannah. Vi åt och ställde i ordning för kvällens LIFE-träff och så, skapade en riktigt skön stämning här i lägenheten med två dussin levande ljus och lovsång spelandes i bakgrunden. En riktigt bra kväll blev det, vi delade livet och flippade så där som vi brukar göra. 


Efter att mina gäster försvunnit en och en har jag lämnat sittandes i den här sköna stämningen med levande ljus överallt och lovsång spelandes ur högtalarna. Ett efter ett har ljusen slocknat när de brunnit ut, men här sitter jag ännu, halvsovandes. Dags att gå och sova kanske. Eventuellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar