17 november 2012

Grateful for the people You've put in my life

Vilodag nr 2. Mitt i allt var det helg också, plus att det nu är ganska precis en vecka sedan jag åkte mot Sverige. Galet! Det känns som om det var flera veckor sedan ren. 

Jag har sett en massa filmer idag. Ingen överraskning där. Sedan har jag fixat en Bucket List - vägg dit en massa saker jag vill göra och saker jag och Sannah ska göra; t.ex. äta arnolds-munkar på bion någon gång. En citat-vägg har också kommit upp under dagens lopp. 

Sedan innan jag och Sannah åkte till Sion för att ha en kort LIFE-träff med tjejerna innan Uprising så gick vi till just arnolds och satt där en stund. På life hade vi frukt-tema och testade nya och gamla frukter. Till nyhetena hörde äppelpäron och till succén hörde ananasen. Klottigt värre blev det, och när vi slutade hade jag mango all over mitt ansikte tack vare Fanny. 



En fin kväll blev det, många fina människor och förstås alla mina favorit-fjoll. Uprising-kvällen avslutades med spontan accapella i aulan med 12-15 personer och riktig julstämning blev det med alla jullåtar. Min kväll avslutas med en till film och Ben&Jerry's.


Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar