24 november 2012

I can will it, but I can’t do it

Har börjat ett nytt projekt för alla långa dagar och kvällar - se igenom min filmhylla. Eftersom jag har över 100 stycken filmer tänker jag att det kan ta en liten stund i alla fall. Poängen är också att inte välja film utan konsekvent bara ta nästa film i hyllan. Undantaget är filmserier (Harry Potter, Step Up, Twiligt osv.) de ser jag förstås i rätt ordning. 

En del av kvällen spenderades i Sion med fint folk på ledarsamling. Därefter blev det att åka via Tritonia och dumpa en bok innan jag gick längs med piren en god stund och hamnade ute på en brygga lyssnandes på vågorna som slog mot land. 


Intressant hur det ibland kan vara så att det sista man vill är att vara ensam, men ändå orkar man inte umgås med andra eller ta initiativ att träffa någon, vilket leder till att man ändå sitter ensam hemma. Är inte vi människor intressanta ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar