22 november 2012

I have a lot of time on my hands

Njaah. Dagen blev kanske inte riktigt som jag hade planerat det från början. Det där med att laga mat gick åt skogen när jag och Sannah "råkade" kurva in via mäccen samtidigt som vi var och handlade på Prisma. Så kan det gå när frestelsen för franska blir lite för stor. 

Jag har annars börjat ta mig an min hög med skoluppgifter, men just nu känns högen mest bara som ett evighetsprojekt som är dödsdömt redan från början. Så, där i mitten någon gång tog jag paus och gick nerför backen till Julia på life. Länge sedan sist, och lika trevligt som alltid att träffa tjejerna i min ledar-life. Efteråt kändes det dock inte så roligt att gå uppför backen igen och sätta sig ner med uppsatserna. Tur att det finns fina vänner online på FB-chatten!

Intressant det där när de flesta runtom sig inte verkar ha tillräckligt många timmar på dygnet för att hinna med allt de borde göra på en dag och tiden bara flyger iväg. Sedan har vi mig. Oftast har jag nada att göra och inget program att tala om. Deprimerande nog har jag räknat ut att de program jag har  under en vecka blir drygt ett dygn av de sju dygn som finns på en vecka. Ibland om det riktigt vill sig kan jag komma upp i två av sju dygn. Så lite att man inte har motivation att göra det man borde och att göra något utöver det. 

Oj, vilket tråkigt vardagsliv jag har! Tur att man har fina vänner som förgyller dagarna! Men, jag borde nog ändå bli bättre på att fylla upp mina tomma luckor i kalendern och träffa mer folk. So, anyone up for a coffee someday?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar