21 november 2012

Making words come alive

Mina fingrar känns som gelé och så har de slagit knut på sig själva några gånger om under kvällens lopp. Jag har alltså suttit och skrivit ner en halvtimmes intervju jag gjorde tidigare idag från en ljudfil och sedan försökt banta ner 6 sidor med franska streck från intervjun till en sidas artikel. Inte det lättaste jag gjort kan jag meddela. 

Hade en väldigt inspirerande intervju med denna typ vid namn Benjamin :)
Har annars förutom skrivit fingrarna av mig och varit och intervjuat så har jag spenderat en halvtimme i Sion, två timmar i skolan (not joking) och därefter tagit helg efter att resten av veckans föreläsningar inhiberats. Jag har beställt klipptid och så har jag lagat middag, som jag inte heller gjort på pinsamt länge. Men jag tänkte faktiskt laga middag imorgon också - blev snål på potatismos och köttsås. 

Två av morgondagens tre program har blivit inhiberade, så då ska jag försöka få en till effektiv dag men denna gång är det skoluppgifternas tur. Om mina fingrar lever imorgon vill säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar