14 november 2012

Writing on the train

Sitter nu på tåget på väg hem till Vasa efter en heldag i Sibbo. Det blev tidig väckning även om jag försov mig lite - vaknade exakt 20 minuter innan tåget gick. Brottom blev det, men jag hann, var nästan där fem minuter innan tåget gick också.


Det har varit en fin dag nere i Sibbo. Nog för att vi mest suttit runt ett bord med våra datorer och diskuterat kommande nummer och aktuella ämnen hela dagen, så man är ju lite stel och inte har man sett mycket av Nyland heller. Fina människor och det gick nog helt bra att sitta 6 timmar på tåg idag när man hade bra sällskap.


Men, det jag kommer hem med är nya projekt och storyn att skriva. Spännande! Ser verkligen fram emot att börja skriva mer regelbundet. Nog för att jag i.of. skrivet väldigt regelbundet i och med bloggen (blinkblink), men ja, ni kanske förstår vart jag vill komma. Utmaningen blir en kommande gallupp jag ska göra, men säkert lärorikt också.

Nu är det dock skönt att vara hemma och veta att jag inte ska någonstans på länge. Vad jag vet om i alla fall. Planerar in en filmkväll med Sannah imorgon, börjar vara ovanligt länge sedan sist och saknar det verkligen! Plus att jag är väldigt snål på pizza!

Tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar