18 december 2012

I just want you here tonight, holding on to me so tight

Måndag, och jag har fått pusta ut efter den intensiva helgen. Jag hade det väldigt bra i helgen, men trots det är det skönt att få ta det lite lugnt också. Förutom det har det inte varit en så bra dag. Inget har hänt, men jag har bara inte varit på så bra humör. Min far skulle ha sagt att jag vaknat på fel sida. 

Så, med noll att berätta om min dag tänkte jag dela med mig av film nr 2 från fredagens UPRISING Christmas. Dessutom hittade jag en video från gårdagens julmöte på Julias blogg. Feelis på hög nivå!





Imorgon blir det kvalitetstid med systeryster och förhoppningsvis med Sannah också innan hon flyttar till Kvevlax på onsdag och är över julen. Eventuellt blir det en till lovsångsnatt sedan också. Fingers crossed!

1 kommentar:

  1. Lite lessen att man itt hadd möjligeit ti kom på uprising christmas sir ut som om ja sku ha gilla e :)

    SvaraRadera