19 december 2012

They call it the season of giving

Tisdag med systeryster på stan. Alla julklappar inhandlade och nu är det bara att paketera dem och att få dem utdelade innan den 24:e. Huruvida det kommer att lyckas är en helt annan sak, det är ändå den 18:e, eller ja - 19:e.

När vi shoppat klart och jag ännu ett år misslyckats med att hitta snygga papperspåsar. Typ CindyKing-påsar men juliga och utan någon logo på. Nåväl, på kvällen blev det dags för syrrans julfest. Inga kommentarer där, lågstadiejulfester är som de är. Det jag kan säga är att jag drack kaffe idag igen, och jag börjar fundera vad som är fel med mig.


När jag kommit hem igen blev det lite städning, nostalgi med gamla NCIS-avsnitt och några diskussioner över allas vår vän FB. Kvällen avslutades med en lovsångsnatt för mig själv vid mitt andra hem. Välbehövligt som alltid, men jag var kanske lite för trött denna gång eftersom jag somnade på golvet framför scen. Då bestämde jag att det antagligen var dags att åka hem och krypa till kojs, och om jag blir sjuk nu vet jag i alla fall vad det beror på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar