27 december 2012

I'll do it for You

Har tappat kollen på vad det är för dag, vilket datum det är och min dygnsrytm är helt åt skogen. Typ så där som det är varje jul! - och några gånger till under året. 

Har gjort absolut ingenting idag. Eller, något har jag ju gjort, men det känns inte så. Jag har varit en sväng till stan och lånar ut min lägenhet över natten åt Hanna vars bil dog på vägen hem till Ekenäs. Träffade henne och russinet som snabbast hos mig innan de åkte iväg på parteyy! som Hanna uttryckte det, och själv åkte jag iväg på min sista lovsångskväll hemma i bästa kyrkan för det här året. 


Återvände sedan till min mor för att spendera den sista natten i österbotten på en vecka. Lämnar mitt älskade Vasa imorgon kväll för att åka till Närpes, och därifrån vidare mot Hangö natten till fredag. Vet fortfarande inte vad jag tycker om det, men jag vet att jag behövs där och så har jag ju Sannah som sällskap och några andra. Men jag och Sannah har iaf samma ugh!-feelis

Snälla, låt den här veckan i nyland vara värt det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar