22 december 2012

Santa is on his way

En riktig chill-dag. Tar ut jullovet på riktigt och har i princip bara sett en massa julfilmer och sedan tagit en tur till butiken med alla andra jul-shoppare på jakt efter julmat.


Har sett en av mina absoluta favoriter bland jul-filmerna: The Polar Express och känt mig som ett litet barn igen. Visst, nog är det något speciellt med julen. Hemma hos mor börjar julklapparna svämma över från under julgranen och det bara kliar i fingrarna att gå dit och tjuvkika lite. 

Julen kommer närmare dag för dag och imorgon blir det utdelning av julklappar till mina vänner och så kanske jag åker med en sväng på God Jul Vasas utkörning av julklappar & matpaket till de 150 fattiga familjerna. Jag ska också bege mig ut på stan med alla andra sista-minuten-shoppare med Sannah en sväng innan det på kvällen nalkas släktkaffe nr2 hemma hos mor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar