20 december 2012

Underneath the Christmas tree

Dagen blev kanske inte riktigt som jag planerade från början, men det har varit en helt bra dag i alla fall. Jag har städat och gett mig själv en ursäkt för att inte diska idag - jag slängde ut diskborsten efter att jag såg att den fått gröna gäster. Hur den fått det förblir ett mysterium eftersom den hängt på tork så fort jag inte använt den. 

Idag har jag också haft en tomteverkstad här hemma vid min julgran eftersom jag tyckt att den gapat lite väl tom. Under den alltså. Så, jag har paketerat alla julklappar som jag ska försöka få utdelade innan måndagen och julafton, och placerat dem under min julgran så länge. Vackert värre! 


Imorgon blir kanske stadsrunda med Sannah om hon kommer in till stan, och senare på kvällen ska jag åka hem till min mor och vara med på julens andra släkt-kaffe. Kanske skulle man få några julklappar utdelade imorgon också. 

Och till sist: här kommer den tredje och sötaste filmen från UPRISING Christmas. Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar