9 januari 2013

Borrowed effectiveness?

Ja, jag ska försöka göra januari till en riktig studie-månad. Så, självstudier igår och idag i skolan plus hela kvällen och halva natten här hemma. Duktig flicka! Har i skolan också umgåtts med min klass, sett tåget som aldrig åker förbi skolan åka förbi två gånger, och belönat sig själv med en kokosboll som efterrätt vid lunchen för goda framsteg. 



Känner mig faktiskt smått stolt över vad jag åstadkommit idag, och med denna fart kan jag ha studerat ikapp hösten på kanske 1 vecka. Räknar inte med helgen eftersom jag nog tänker vara ledig då. Eller, jag ska jobba med lite annat då - som en gallup och en ny artikel. Det nästan bara osar om hur effektiv man är. Hoppas bara det håller i sig! 

Har idag också anmält mig till två nya kurser, en i februari och en i mars. Har bokat också bokat in två film-kvällar, en lunchdejt och en kaffedejt ännu denna vecka så nu om någon gång rullar livet verkligen på! Avslutade dagen med världens godaste hemlagade asiatiska middag och såg en av favoritfilmerna tillsammans med Mr.Elefant. Imorgon är det självstudier plus årets första föreläsning som gäller och sedan på kvällen är det middag ute på stan. Not bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar