8 januari 2013

January - a month of studying

Tro det eller ej, men jag spenderar nu min andra dag i skolan! Effektiva studeranden här! eller, egentligen är vi inte så effektiva ännu, men det grupparbete vi håller på med så har vi åtmintone fått inledningen skriven på och utsatt en struktur. Nu ska vi bara börja bråka med statistiken. Whoopii!


Gårdagen spenderades som sagt i skolan. När man kom ut härifrån hittade man en nedisad bil som man fick skrapa i sju evigheter innan man så småningom kunde ta sig till alla studerandes vän Tritonia efter en bok till torsdagens tent och förmanat mig själv att förvisa mig till Tritonia en hel dag (eller flera) för att få alla mina deadlines gjorda.

Efter en lång skoldag och en hel del brain-stormande angående mina andra skol-projekt så tog jag mig till sist en välförtjänt chill-kväll. Chill var det verkligen också eftersom jag frös som bara den hela kvällen! Men, ihopkrupen i soffan med två filtar virad om sig, elefanten som sällskap, en kall pepsi max och en av favoritfilmerna rullandes på TV:n så blev kvällen riktigt skön!

The Lucky One,
Ska så hårt läsa boken sen då ja e klar me alla bokrapporter!
Nu, tillbaka till våran vän statistiken och uppsatsen på 10 sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar