30 januari 2013

By his stripes we are healed

Har haft en riktigt bra tisdag fylld med trevliga människor! Agerade skjuts åt ML imorse då hon skulle till labben på blodprov och då som sällskap i de alltjämt långa köerna där. När hon var tryggt hemma igen sökte jag mig till högbacken och hem till en av församlingsmedlemmarna för att göra en intervju till LIVET. 

Det blev två ytterst intressanta timmar där med många diskussioner, intressanta berättelser och en riktigt god cheescake som hon ville bjuda på. Artikeln kommer i februari-numret av tidningen senare och där får ni läsa mer! Jag hade riktigt trevligt och åkte därifrån upplyft och med en riktigt stormande känsla av att jag älskar mitt frilansar-jobb! 


Rusade vidare till skolan och hade föreläsning, och i rasten diskuterades det sommarjobb med klassen. Efter skolan träffade jag Sannah, och vi åkte och handlade mat till middagen. Stod längre än länge i köttdisken innan vi bestämt oss för vad vi ville ha. Vi satsade på stort inför kvällen och kom hem med mat till middagen, chips, dipp, godis, munkar och pepsi max.

Tips: handla aldrig på hungrig mage! Kvällen blev riktigt bra, men det ända vi fick i oss var middagen. Därefter sa våra mätta magar stopp och alla godsaker lämnar till någon annan dag. Hoppas bara den dagen är innan fredag då vår gemensamma godisstrejk börjar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar