29 januari 2013

There is no one beside You

Måndag. Veckan har börjat, och precis som resten av januari har varit så börjar dagarna packas med program. Idag hade vi först grupparbete, och idag blev jag och min kompanjon Jeanette äntligen klara med det projekt vi hållit på med nu. Så, då blev det en liten glädjedans och ledig förmiddag imorgon!


Eftermiddagen spenderades på föreläsning, ny kurs. Imorgon har vi sista föreläsningen i den kursen då föreläsaren sticker iväg till Oxford resten av terminen. Det lämnar oss med fyra bokrapporter och ett arbete på 10 sidor att göra. Tjoho. 

På kvällen blev det att åka till närpes med bilen full av härliga och smått galna vänner. Möte för en keikka vi kommer att ha direkt efter första maj. Kul projekt med gott ändamål. Mer om det berättar jag säkert senare. Sedan skulle vi ha en fotoshoot, men det blev det inget av. Ska man vara ärlig kändes det halvt onödigt för mig att åka till närpes, men. På vägen hem stannade vi på ABC, chillade och flippade lite, ända tills gamlingen i sällskapet blev för trött. 


Insåg nu på kvällskvisten också att det är exakt två månader kvar tills EC'13! Crazy! Så, jag är super-taggad och nu är det väl bara att köra igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar