31 januari 2013

Open heaven

En konstig dag har det varit. Trots att jag har för mycket att göra för att inte göra något alls på en hel dag, så har jag gjort just det - ingenting. Men, det tänker jag inte ta någon stress över, det är ju bara onödigt att stressa över något man inte kan ändra på.

Plus att jag varit konstigt oförmögen att stressa upp mig på den senaste tiden. Nervös inför ett möte? Ja, det har jag varit. Haft ångest över gårdagens intervju innan jag åkte iväg på den? ja, det hade jag. Men, jag har inte haft stress över den hög med oskrivna artiklar och uppsatser jag borde skriva. Det är onödigt att stressa upp sig, är man stressad blir det bara dåligt skrivet. 

Någon film har jag sett, låtit tankarna vandra från det ena till det andra och så har jag bara legat i soffan och lyssnat på lovsång. Det sista har väl tagit upp större delen av dagen, och sådana stunder/dagar rekommenderar jag. Det behövs ibland!


Like a rushing wind, Jesus breathe within
Lord have Your way, Lord have Your way
In me!

Like a mighty storm, stir within my soul
Lord have Your way, Lord have Your way
In me!

I surrender, I surrender
I want to know You more
I want to know You more!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar