27 januari 2013

Caught up in grace like an avalanche

En intressant dag. Lördagar är alltid lite av en mellan-dag för mig. De dagar jag i princip aldrig har något program och jag mest släpar mig igenom. Har försökt mig på att skriva lite artiklar men inte kommit så långt. 

Annars har jag också städat, diskat och haft mamma och Stefan på besök. Med sig hade de lite mat och årets första fastlagsbullar till kaffet. Innan hade jag kokat kaffe och blev tvungen att erkänna att det faktiskt låter hemtrevligt när man brygger kaffe. Så, fler kaffe-drickande gäster är välkomna!


Mot kvällen kockade jag ihop fin middag åt mig själv från den mat-kasse mamma hade kommit med innan. Potatisstickor, ceasarsallad samt lövbiff med vitlökssmör på. Mums! Tack mamma! Dessutom lämnade det ju tills imorgon, så då får man lyx-middag igen. Woho!


Plus att jag hörde att farsans barndomshem i Västervik där vi hälsat på farmor ofta då jag var liten är nu till salu. Här hittar ni bilder från huset, och tro mig, det såg inte ut så då, men kul att se hur snyggt de som har bott där nu har gjort det! Nästan som att jag kunde köpa det, men kanske inte riktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar