28 januari 2013

Like a rushing wind

God morgon på er alla! Här är man uppe med tuppen, men gärna hade jag sovit åtminstone en timme till, men sedan byggarbetarna började borra i huset halv åtta så har jag inte sovit en blund. 

Gårdagen blev en bra dag, även om jag mot kvällen somnade på soffan innan jag visste ordet av det. Steg upp relativt tidigt och åkte en sväng till Solf. På eftermiddagen blev det att åka tillbaka in till stan, hoppa i duschen, äta lite och sedan söka sig till Sion.

En "vanlig" söndag i Sion. Jag säger så, men det som måste förklaras är att även om jag är där varje söndag och varje söndag i sig ser i princip likadan ut, så är ändå varje söndag i Sion unik. Det är så kul att få åka dit och veta vad som väntar en, men ändå så vet man inte alls. 


Ett bra söndagsmöte blev det. Innan och efter har man fått umgås med riktigt fina människor, jobba med det man älskar, och varit med på ett riktigt härligt möte med skön lovsång, riktigt bra predikan (både fredagens och söndagens predikan hittar ni här), och god gemenskap efter mötet.

Idag är det grupparbete och föreläsning som står på schemat, och efter det bär det av till Närpes på möte och fotoshoot. Nu ska jag rusa iväg till skolan, men innan det önskar jag er alla en riktigt skön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar