17 januari 2013

I'll be your guide, to have and to hold

Har för andra gången denna vecka haft en 9-5 dag i skolan - läs och häpna. Först var det grupparbetet som jag pysslat på med nu nästan varje dag - grupparbete nr2. Sedan blev det grupparbete nr? - vi ska hålla ett seminarium och få fixade vi material tills det. Och till sist blev det föreläsning som guide till grupparbete nr1. 


Efter skolan träffade jag Sannah. Vi åkte och handlade lite, bakade en kladdkaka som vi sedan smälte choklad ovanpå och serverades senare med vaniljsås tillsammans med iskall pepsi max. Mums! Och det bästa med det är att halva kladdkakan lämnade tills idag, torsdag. Sedan satte vi oss ner och såg en film, och denna gång var det Beauty and the Beast som var på tur. 


När Sannah gått hem började jag se nyaste NCIS-avsnittet och fixa lite med skola och annat, men insåg snabbt att jag var alldeles för trött. Så, jag damp i säng innan kl 12 (!) och somnade innan jag hade huvudet på kudden för att sedan vakna upp till min nya väckarklocka - byggarbetarnas "sång", oljudet som kommer av att de borrar i betongväggarna i trapphuset och lite överallt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar