1 februari 2013

Nothing compares to this love burning in my heart

Fredag än en gång. Fast för mig känns det redan som om helgen börjar vara slut, mest för att jag inte varit i skolan sedan tisdagen. 

Igår fick jag fint besök av Sannah en stund innan jag åkte till Veikars med farsan för att spendera kvällen där med dem. Tror att den större delen av kvällen faktiskt spenderandes framför tv:n med Emil i Lönneberga och katterna som konstant purrade och tiggde efter att bli pajade. 

Första februari har det också hunnit bli och januari har susat förbi. I helgen ska två artiklar skrivas, en inledning och två uppsatser. Punkt slut. Men först ska jag försöka skriva ner några punkter till rubriken "att vara överlåten till det man älskar" som jag ska tala utifrån om någon timme på dagens ledarsamling. 



Jaiks! Jag vet att jag inte gillar att tala inför människor, så varför finner jag mig några gånger per termin i den situationen där jag tackat ja till att göra det då? Lite korkad måste man ju nästan vara! Men, som försvar måste jag säga att det nog egentligen är riktigt kul att få dela det som ligger en närmast hjärtat. Så även denna gång. 

Home is where your heart is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar