6 januari 2013

You hold everyone on earth

Har de senaste två dagarna inte gjort mer än slöat på soffan och vilat efter veckan i nyland. Igår kväll blev det en tur till ABC med en vän, men annars har jag inte riktigt orkat ta mig utanför dörren. Att konstant vara omringad av människor i en vecka gör att jag helst undviker folksamlingar ett tag efteråt.

Det jag ändå lyckats med är att skrapa ihop mitt schema så här långt för våren och det ser nästan tragiskt ut. Som det ser ut nu har jag inga föreläsningar efter den sista januari. Sista januari! Det duger ju inte, jag kommer att bli tokig med all ledig tid! Därför borde jag leta fram ett jobb som passar alla mina andra projekt jag vill engagera mig i (församlingen och konferenserna) eller så blir det att plocka in massvis med extra kurser. Ungdomsvetenskaps- och journalistik-kurser är redan på väg in i mitt schema. 

Hur som, imorgon får jag åka till mitt andra hem - Sion. Det är dags för årets första möte och det känns väldigt kul att åka dit igen efter en paus sedan julen. Eventmanager ska jag också vara så jag klagar inte, fast jag ser nog faktiskt mest fram emot att träffa alla människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar