25 januari 2013

Your love is lifting me to new heights of liberty

Plötsligt var det torsdag igen och jag tar inofficiellt helg. Mycket ska göras ännu, många uppsatser och artiklar att skriva, men härmed börjar min helg. Har spenderat de flesta av dagens ljusa timmar i skolan åt grupparbete: ginikoefficienter och lorenzkurvor o.dyl. inte det mest inspirerande vi gjort. 

dagens efterrätt, höjdpunkten under skoldagen,
bortsätt från diverse flippande med klassen ;)
Efter skolan blev det att dammsuga lägenheten och betrakta mina tre nya hål i väggen genom vilka de nya vattenledningarna kommer att gå så småningom. Därefter fick jag fint besök av Johanna och vi traskade in till stan och Sweet Vaasa eftersom ingen av oss varit dit och vi bestämt oss för att se vad det gick för. 

Mysigt café med smått intressant planlösning men säkert ett ställe jag kommer att gå till fler gånger. Riktigt god vanilla creme cheesecake hade de också! Jag har en liten förkärlek till cheescake's och denna gjorde mig inte besviken. 

Mums! @Sweet Vaasa
Kvällen spenderades i Sion där det var ledarsamling/DBS-skolning med en hel bunt legender! Det och sedan hem för att se en film innan ögonen inte riktigt hållas öppna längre. 

Ledarsamling @Sion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar