27 februari 2013

Our song is playing in my heart

Jag tror att det här med att stiga upp klockan sju påverkar mer än jag anar! Vänta bara - i helgen kommer jag att vakna hur tidigt som helst. 

Har idag haft gäst nästan hela dagen, fått x-antal meter nya vattenrör installerade och nu fungerar (borde i alla fall) min dusch igen. Uppsats 4/5 är nu klar och bara en till innan jag är i mål. Glada nyheter idag också, en av mina bilder från en tidigare intervju-artikel (februarinumret) så ska med i en artikel i Husis! Jag menar wow!


Har sett våren nalkas och varje gång jag tittat ut genom fönstret har jag underligt nog fått EC-feelis. Antar det för att jag förknippar våren med EC och EC med våren. Det blir varmare, snön smälter och det finns överdrivet mycket grus överallt på vägarna och vattenpölar i varierande storlek överallt. 

..plus de oerhört vackra solnedgångarna jag får beskåda från balkongen!
Har också lyckats flippa totalt idag. Tror kombinationen väckning kl 7, förkylning, pimplande av varm o'boy&choklad och 800g burana blev lite för mycket och resultatet blev att det spårade rejält! Hur roligt som helst och hel-galet! Aningen synd bara att jag var ensam hemma, men jag hade ju Mr. Elefant!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar