16 februari 2013

We all need more encouragement

En riktigt skön fredag har det varit och en fantastisk början på helgen! Egentligen har jag inte gjort så mycket, men det har varit en riktigt skön dag. 

Sov länge efter mina tidiga morgnar tidigare i veckan. Sedan började jag - efter en lång debatt med mig själv - läsa en ny bok. En bok som sedan länge stått i min hylla men som jag inte börjat på med pga. alla skolarbeten o.dyl. Men idag var det dags. 

Det är boken som min nuvarande favorit-film är baserad på: The Lucky One av Nicholas Sparks. Har läst lite på 100 sidor idag och är helt fast! Dessutom har en ny Nicholas Spars-film haft premiär i USA igår på Valentine's day - Safe Haven heter den och jag skulle så vilja se den! 

Sedan har jag också haft lyxen att bli bjuden på middag tillsammans med FBL, så en riktigt lyckad middag med en handfull fantastiska människor har jag också varit på idag. Efter middagen blev det lite undervisning och till sist så skrevs det några uppmuntrande rader åt varje person som var där idag. Så nu har jag ett papper fullt med uppmuntran och vackra ord från mina vänner! Så upplyftande och kul att läsa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar