26 februari 2013

Feeling out of sorts

Klockan är inte ens 10 och jag känner mig helt däckad. Kan bero på de tidiga mornarna och de få timmarna sömn jag fick förra natten, men mest tror jag att det beror på min rinnande näsa och sprängande huvudvärk. 

Har idag suttit nästan konstant framför datorn och försökt producera uppsatser på rullande band. Jag har kommit så långt som att 3/5 är klara. Tjohoo! De två som är kvar är en kort artikel (borde ta max 1,5 timmar), men sedan har jag en 5-sidors bokrapport ännu att skriva tills torsdag. Tjoho.

Men med uppsats 3/5 klar ska jag nu kasta in handduken för idag, ta en dunder-värktablett och erkänna mig däckad tills väckarklockan ringer kl 6.50. Är säker på att mina byggarbetar-vänner kommer och hälsar på rätt så tidigt imorgon och fortsätter där de slutade idag.

Annars, man känner sig nog rätt så ynklig när man blir sjuk, och inte blir saken bättre av att båda mina föräldrar är på resa så jag kan inte åka hem till någon av dem och bli ompysslad. Ynk. Det är bara jag och mina uppsatser. Plus byggarbetarna då, men ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar