2 februari 2013

I know, Your love will light the way

Skrivkramp. Eller, vad heter de? Writer's block! Jag kommer ingenstans med allt det jag måste skriva. Ugh!

Men, gårdagens ledarsamling gick riktigt bra. Tack också för all uppmuntran jag fick efteråt! Jag hade väldigt roligt när jag väl kom igång, och det hör väl till att det ska vara nervöst innan? Det hjälper ju också att man får tala om ett ämne som ligger nära hjärtat och något som man själv lever i.

Utöver mitt så delades det också om att inte tappa fokus, och att bygga vårt arbete runt Gud, och inte plocka in Gud där han passar i vår verksamhet. Därtill lite EC'13 nyheter! Woop, woop!


Ibland funderar jag - med viss bävan - att jag kanske har gåvan att tala inför folk. Det blev bara tilltrubbat för några år sedan då jag blev människoskygg och det jag än idag dras med från det är just rädslan och ångesten som uppstår så fort jag ska ställa mig framför en lite större skara människor och säga något. Samtidigt som jag tycker det är riktigt kul när jag väl börjat och kommit över ångesten. 

Intressant. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar