31 mars 2013

Eventmanagerns dagbok: EC13 dag tre

EC13 börjar så småningom närma sig sitt slut och vi har idag haft det sista kvällsmötet för i år och avslutat kvällen med en helt fantastisk kväll på Amazing Grace! Någon rad ska jag kanske få ner åt er innan jag somnar här efter en lång dag och en riktigt tidig morgon imoron, plus att man inatt tappar en timme då vi går över till sommartid.

Det har varit en mycket, mycket bra dag med tre hela möten, workshops, galenheter och flipp med fina människor och väldigt mycket Gud. Började dagen med ett moronmöte, på eftermiddagen blev det för min del att sitta med och planera sena kvällens möte innan jag gick på workhsop: Chill In. Där blev det rygg&nack-massage och sedan handvård.

Gick senare hem en stund och vilade en halvtimme och kände mig som en nu person efteråt. Förberedelserna inför natten och kvällen började sedan med lite härjande från min sida för att få soundchecken att flyta.

Det blev ett fantastiskt kvällsmöte med många människor som för första gången eller på nytt gav sina liv för Jesus. Helt Amazing! Efter kvällsmötet blev set mer härjande från min sida för att på bästa sätt organisera de sista smått kaotiska förberedelserna inför Amazing Grace.

En helt fantastisk natt blev det med en riktigt bra show, mycket spring för min del, en riktigt bra predikan av Felicia och sedan lovsångsröj innan kvällen gick över till lite party och så småningom gonatt.

Tack och fört alla för idag, ni är helt fantastiska och nu kör vi hårt på sista mötet med life-storyn, dop, lovsång och predikan av ingen annan ön vår egen Benjamin Streng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar