17 april 2013

Don't take anything for granted

Tjoh. 

Egentligen sitter jag i skolan och skriver grupparbete, men jag körde in i en vägg och kommer ingenstans för tillfället. Mina flitiga kompanjoner skriver flitigt, men jag tänkte att eftersom de ska på ett möte senare har jag råd att vara lat i 10 minuter.

Det blev en riktigt lyckad måndag, om jag får säga så själv. Och det får jag ju. Började dagen med skola: grupparbete, grupparbete och mera grupparbete. Tog lunch och därefter tog jag en spontan shopping-tripp med Josefin innan jag återvände till skolan för att gå på föreläsning.


Kvällen spenderades först med middagsgäst: Josefin. God mat, trevligt sällskap, flipp och jag då som pimplat youtube-videor ända sedan jag kom från skolan. Idag var x-factor auditioner på väggen, igår filmtrailers och short-films. 

Avslutade dagen tillsammans med Sannah då vi äntligen gjorde slag i saken och gick på bio. Vi var bara 6 stycken i biosalongen och det var riktigt skönt! På duken spelade Saoirse Ronan, Max Irons och Jake Abel i filmen The Host. Kan rekommendera den och den har definitivt en plats reserverad för den i min filmhylla.

Nej, nu dags att återgå till grupparbetet och försöka hitta effektiviteten igen.
Ha en feelis dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar