16 april 2013

The recovery

Det kan väl konstateras att jag var helt slut efter dagarna i Sibbo. Var relativt off my game i söndags i kyrkan, men allting gick riktigt bra och det var en helt suverän predikan av vår pastor. Så tacksam att få jobba med så många fantastiska människor varje vecka! Idag, måndag har inte riktigt varit min dag heller. 


Tidigare på dagen igår var jag hem till min mor och städade och hjälpte henne en del. På kvällen var jag helt slut och somnade ganska fort på soffan. Vaknade kl 5 på natten och förflyttade mig då till sängen bara för att försova mig till ett grupparbete. Just typiskt. 

Idag har det varit skola på agendan, också lite fixande här och där för att försöka fixa sådant som hamnat på hälft från förr. Ska denna vecka försöka få undan en massa sådant. Har också tagit en sväng via lägenheten och sett att de börjat riva ut yttre väggen och att tork-maskiner brummar på en våning ovanför. 

Kvällen har spenderats på FB-chatten med en massa vänner, allt medan jag halv-sovit på soffan och fixat lite skola, fixat för helgen och sådant. Hamnade även in på några sidospår och började kolla på en massa filmer som kommer ut från och med nu och fram till hösten! Wow! Det blir en riktig film-sommar och -höst!

Lite bilder från tredje dagen i Sibbo: 

Vid frukosten; en massa härliga människor som bordssällskap, och mitt i allt kom även en helt adorable 5-månader gammal bebis också och joinade oss medan hennes föräldrar själva åt frukost. 
Till höger en intressant panel-diskussion på gång.

Stefan & Benjamin

En frågestund med ungdomsledarna Jimmy & Benjamin för att avsluta dagarna. Jag är hel-nöjd och så tacksam över att jag fick komma med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar