11 april 2013

You carry us when the world gives way

Klockan är alldeles för mycket och jag borde redan ha sovit flera timmar. Men - här sitter jag, sex timmar innan avfärd och är fortfarande uppe. 

Denna onsdag har varit riktigt fin. Spenderade dagens första timmar i skolan innan jag åkte hem för att hämta min ålänning, Josefine för att åka in till stan och gå på lunch. Efter lunchen blev det att springa några ärenden på stan och så åt vi glass från Spice Ice ute i det fina men aningen kyliga vårvädret. 

Vid lunchen och sedan resultatet av Josefines sko-shopping: gamla paret åkte i roskis och på med de nya


När jag vinkat hejdå åt Josefine vid tågstationen traskade jag hemåt för att packa inför morgondagens resa söderut. På kvällen blev det att åka på LIFE och där spenderades några riktigt fina timmar med finaste Julia, ML och Lene. 

Klockan hann bli allt för mycket innan jag kom hem och här sitter jag då. Men, nu är jag klar att krypa till kojs för att sedan vara uppe med tuppen då min skjuts till Sibbo anländer 07.10. Nu börjar alltså Sibbo-helgen med först redaktionsmöte och sedan fortbildningsdagar fre-lö. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar