30 april 2013

It was us three against the world

Bättre måndakväll får man helt klart leta länge efter! Hade måndagsmys tillsammans med mina gamla kämppisar och det är så att man funderar varför vi inte träffas oftare? 

Men det är något man allt för ofta säger, men sedan hamnar tillbaka i de gamla hjulspåren och träffas mer sällan än man kanske egentligen skulle vilja. Hur som haver blev det en riktigt skön kväll med ett litet stygn i hjärtat för att man saknar tiden då vi bodde tillsammans. 

Jossans bild..Mr.Elefant skulle självklart vara med,
och sedan ser man lite av vårt snacks och min födelsedagspresent ;) (moomin)
Men, nya tider är det och, jag menar, vi träffas ju ändå varje vecka i något sammanhang. Men, igår kväll var det bara vi tre. Vi tre, en massa smått&gott och förstås en film! Lite update vad som är på gång, senaste nytt om det stundande bröllopet (+ att man fick sitt inbjudningskort!) och lite dans feelis. 

Avslutade dagen när jag skjutsade hem mina darlings och lämnade sedan utanför Jossans i lite på en timme och talade. En helt fantastisk kväll med andra ord och en riktigt amazing avslutning på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar