14 april 2013

Tre dagar i Sibbo - dag tre

Kom hem för cirkus en timme sedan och ska just krypa till kojs. Jag känner mig smått klubbad efter helgen, huvudet vill inte riktigt fungera mer och ändan är öm efter att man suttit nästan hela tiden de tre senaste dagarna.

Det har varit en fantastisk helg där man fått en hel del input, uppmuntran och saker att tänka på. Nu känner jag mig mer peppad än någonsin att satsa på församlingen! Det har varit kul att träffa och möta nästan 80 olika pastorer och ledare från hela svenskfinland och veta att vi bygger detta tillsammans. Inte varje församling enskilt för sig, utan vi bygger guds rike tillsammans.

Men framför allt är jag oerhört tacksam över att jag fick åka med på detta och hoppas jag får komma med någon fler gång! Kommer kanske berätta mer imorgon och då kommer väl någon bild också - tills dess får ni klara er med de till vänster från Instagram.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar