20 juni 2013

Vassor-sommar, miniläger

Har påbörjat sommarens andra läger, samtidigt som det är lägrets sista dag. Började i måndas och avslutar idag torsdag. Många barn har vi, som mest var det 30 barn i åldern 7-9 år. Kul, mycket att göra, glada skratt och (förhoppningsvis) lyckliga barn.

Jag tycker det har varit ett fint läger så här långt, även om man varit trött redan från Sommarkonferensen, men det har gått. Så - för att få lite vila samt lugn och ro kommer jag att över midsommar ta mitt pick&pack och åka till Åbo för att hälsa på Josefine.

Ska bara ta det lugnt och göra så lite som möjligt, ladda batterierna lite innan nästa läger kör igång på måndag och innan det riktiga flyttkaoset börjar. Igår var det nämligen exakt tre månader sen min lägenhet svämma över, och idag är det exakt tre månader sen jag flyttade ut - det firas med att det är den slutliga städningen av lägenheten efter renoveringen idag. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar