14 juli 2013

Time has brought your heart to me

Hejsan hoppsan världen. 

Livet det leker om det än har varit mycket den senaste veckan. Sedan sist har jag hunnit vara på mini-semester i tammefors (shopping, hotellnatt) med mamma och min syster-yster. Jag har varit med och förberett bröllop, hjälpt till att handla mat för vassor-läger, kraschat KDS tre kvällar i rad (hälsat på), varit på mammas födelsedagsfest, fixat och varit på sions garden party och hunnit chilla lite så där allmänt. Något ditåt.

Idag, lördag har jag varit på ett av de finaste bröllopen någonsin! Min vän M-L fick idag sin prins och blev fru! Det har varit så fint alltså! Stort grattis till finaste brudparet än en gång och all lycka! För er här på bloggen kommer väl nåt inlägg me bilder från bröllopet senare.

Nu, lite bilder från de senaste tio dagarna.

Pyssel med M-L's scrapbook från möhippan som hon fick idag på bröllopet
yeah, well..ungefär lika mycket och lite till köptes sen också ännu till
..är det läger så är det!
Roadtripp till Tammefors, shopping på IKEA. 
..och på ideapark..
syrran
syster-yster och mamma!
roadtrip hem senare igen några euron fattigare men helt nöjd!
en av de få gånger jag chillat på balkongen dessa 10 dagar..
Garden Party vid Sion!
Kvällsprogram under KDS på älskade Vassor!
det hela avslutades med dop efter lägret! 
Min vecka avslutades först ute vid Carpella för att förbereda bröllopet lite, ta ett dopp i sjön med min ålänning som kommit upp till Vasa för bröllopet och sedan se på film hemma i soffan. Not bad! Nu ska jag däremot sova några fler timmar än de fyra det blev natten till idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar