15 juli 2013

M-L & O's bröllop

Tänkte dela med mig av lite bilder från gårdagens bröllop här innan jag åker iväg på sommarens sista läger. 

Vilken fin vigsel, vilket fantastiskt vackert brudpar, och vilken härlig fest det blev! Tårarna började nästan rinna så fort de kom in genom dörren till kyrksalen i Sion - och det bästa: jag fick ögonkontakt med bruden så fort hon kom in! Lycka i mitt hjärta!

Så, nu har en av mina närmaste vänner fått sin prins och det sägs att de är väldigt nöjda med sin dag. Har själv tyvärr inte talat med någon av de nygifta, men. Vackert så, och så får bilderna tala för sig själva - plus lite bildtexter då också. 

Enjoy! (klicka som vanligt på bilderna för att få dem STÖRRE)
kvällen före på carpella
kyssen ute på trappan utanför kyrkan (Sion förstås)
Deras snygga bil, chaufför och det vackra brudparet i bilen
Vid Carpella
Massor av bra program, skratt, musik, sånger, riktigt god mat, bra gemenskap och en riktigt, riktigt lyckad fest!

Därefter blev det fotografering utanför nere vid vattnet med lite olika konstellationer..

 
Brudparet och syskonbarnen, och brudparet med syskonen (med föräldrarna togs också men missade den)

Brudparet med brudtärnan och bestman! Plus svensex-gänget..
Bruden och möhippe-gänget :) 
Vi fem som bodde tillsammans på tvåan i FKF, det var tider de! och sedan jag och bruden! <3 span="">

Bröllopstårtan
Det enorma sötsaks-bordet (nam!) och brudvalsen (vackert värre)

Därefter blev det dans och after-party dans med nattmat. 

Vackrare bröllop får man leta efter och ett riktigt dröm-bröllop. En liten varning till de nygifta - det kan händ att jag tar en hel del ideér från ert bröllop, det var fantastiskt! All lycka till er, tack för att jag får känna er och varit med på er resa så här långt! Bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar